fbpx

Speakers information

Welkom!! Ik ben heel blij dat je de tijd neemt om je even te verdiepen in wat ik zo graag samen met jou wil verwezenlijken!  

PCOS en zwanger worden Summit, what's in a name?

Wat is dat juist, een summit? Heel letterlijk vertaald is het een top (zoals die van een berg), maar het kan ook figuurlijk: een bijeenkomst (live of online) van experten die gedurende één of meerdere dagen samenkomen en informatie delen met de aanwezigen over een bepaald thema. Dat is ook wat je exact van de PCOS en zwanger worden Summit mag verwachten. Ik wil heel graag, samen met jou en andere experten, een geweldig online congres organiseren voor vrouwen met PCOS en een kinderwens. Op de vierdaagse PCOS en zwanger worden Summit ontvangen we vrouwen van 25 t.e.m. 40 jaar met een PCOS-diagnose die op natuurlijke wijze trachten zwanger te raken voor ze in een zwaar fertiliteitstraject stappen

Op deze pagina, vind je alle middelen om jouw traject als spreker zo aangenaam mogelijk te laten verlopen en eveneens jouw eventuele vragen te beantwoorden. Mocht je toch nog met een vraag blijven zitten, stuur gerust een e-mail naar support@sarahnoelmans.be.

Als spreker, krijg ook jij gratis toegang tot de Level Up Pass!! Meer informatie over wat dit juist inhoudt, vind je verder op deze pagina.

Quick access

Werking van de summit

Om je een idee te geven van hoe de summit zal verlopen, heb ik de grote lijnen even uitgetekend. Verder op deze pagina krijg je per onderdeel meer uitleg.

De summit zal van 30 november t.e.m. 3 december doorgaan met verschillende presentaties verdeeld over de vier dagen. Deze presentaties zullen ongeveer vijfentwintig tot dertig minuten duren. Het is mogelijk om deze vooraf op te nemen of live op de dag zelf te presenteren.

Idealiter biedt elke spreker een aanvullende pdf met slides en een werkblad aan.

Bij een vooraf opgenomen presentatie wordt er verwacht van elke spreker om gelijktijdig vragen van de aanwezigen te beantwoorden in de livechat. Aangezien er voor de chat geen video zal voorzien worden, zijn er geen kledingvereisten. Chatten in comfy kleding is dus perfect oké! 😉

Bij een live presentatie kunnen er aansluitend vragen beantwoord worden.

Naast de presentaties, zal er ook een Facebook-groep voor de aanwezigen voorzien worden. Hierin wordt een community-gedeelte georganiseerd, waar de vrouwen elkaar kunnen leren kennen en aanvullende vragen kunnen stellen. Het is mogelijk om na de presentaties de vragen, die nog niet aan bod kwamen, via een live in de Facebook-groep te beantwoorden alsook met de aanwezigen contact te leggen en zo dus nog meer waarde te bieden.

De extra Facebook live is zeker niet vereist. Het is vooral dé ideale manier om direct contact te leggen met de aanwezige vrouwen en zo eventueel dieper in te gaan op bepaalde onderwerpen. De live wordt ongetwijfeld een succes mocht je hier voor openstaan.

Doorheen de summit zullen er workshopsessies voorzien worden voor de aanwezigen van de Level Up Pas. Aanwezigheid van de sprekers is niet vereist, maar je bent uiteraard meer dan welkom om deel te nemen. 

Voorafgaand aan de summit, plannen we twee weken aan promotie. Wij voorzien je van e-mail en social media templates alsook de nodige graphics om het promoten zo eenvoudig mogelijk te maken. Je kan van ons een schema krijgen met de meest ideale uren om te posten op social media en het sturen van de e-mails, zo kan je er voor kiezen om de promotie uit handen te geven aan bv. een VA. 

Tijdens de promotiefase, de duurtijd van de summit en de week na het evenement, zullen we ook de Level Up Pas promoten. Met deze All Access pas bieden we de volledige toegang tot alle replays gedurende 6 maanden, extra workshops tijdens het event zelf, hot seats, bonussen zoals pdf’s, gidsen, werkbladen en extra videos van sprekers, aan. Dit zal een bom aan toegevoegde waarde zijn voor elke deelneemster. Op die manier kan ook jij jouw missie nog duidelijker meegeven aan de vrouwen die ingaan op het aanbod van de Level Up Pas en tegelijk affiliate commissies verdienen. Het is dus zeker de moeite voor elke partij!

Wat heb ik van jou nodig?

Heb jij er, net zoals ik, ook al zo’n zin in gekregen?

Je vraagt je waarschijnlijk af wat voor werk de summit voor jou zal inhouden. Hieronder volgen de algemene richtlijnen, maar laat ons ook zeker in gesprek gaan mocht je nog specifieke vragen of suggesties hebben.

Mijn doel is om dit alles zo eenvoudig mogelijk te maken zodat we allemaal een leuke tijd kunnen hebben terwijl we ook een bom aan betekenisvolle informatie kunnen delen en zo onze missie verder kunnen verspreiden.

1. Basisinformatie

Om te beginnen heb ik jouw basisinformatie nodig zodat ik deze op de registratie- en sprekerspagina kan plaatsen. Er wordt momenteel druk gewerkt aan een website voor de summit. Van zodra deze klaar is en de registratie- en sprekerspagina gepubliceerd worden (midden september), krijg je daar uiteraard onmiddellijk bericht van. 

Wat houdt dit in:

  • Naam

  • Titel

  • Bio

  • Vierkant profielfoto

Van zodra je me de bevestiging hebt bezorgd dat je zal deelnemen aan de summit, stuur ik je een link waar je deze informatie heel eenvoudig zult kunnen opladen.

2. Presentatie tijdsloten

Het volgende dat ik van je nodig heb, is jouw beschikbare momenten.

De dagen van het event zullen in onderwerpen worden onderverdeeld zodat het voor de deelneemsters in een logische volgorde verloopt. Uiteraard is er flexibiliteit voorzien zodat zeker alle sprekers aan bod kunnen komen.  Klik hier om de mogelijke tijdsloten kunnen bekijken en je beschikbaarheid doorgeven.

Ook als je presentatie vooraf wordt opgenomen, is je aanwezigheid tijdens het tijdslot voorzien. Je zal dan beschikbaar zijn in de livechat om vragen van de deelneemsters te beantwoorden en contacten te leggen. Gedurende het tijdslot, eens de presentatie gedaan is, kan er overgeschakeld worden naar de Facebook-groep om de deelneemsters nog beter te leren kennen en vooral eventuele vragen die nog niet eerder beantwoord werden van een antwoord te voorzien. (Deze Facebook lives zullen uiteindelijk ook aan de Level Up pas toegevoegd worden).

3. De presentatie zelf

Het belangrijkste onderdeel: de presentatie zelf! Dit is een 25 à 30 minuten durende live of vooraf opgenomen presentatie. Deze is bedoeld om gemoedelijk en casual over te komen i.p.v. perfect gestructureerd. We willen vooral dat de aanwezigen nieuwe info te weten zullen komen terwijl ze ook plezier beleven aan de presentatie.

Probeer de inhoud zo te structureren dat de deelneemsters met een voldaan gevoel vertrekken en ze iets nieuws hebben geleerd. Liever dan dat de presentatie in een webinar-format gegoten wordt waarbij de aanwezige op het einde met het gevoel zit nog iets te moeten aankopen om volledig mee te zijn in het thema.

Dat gezegd zijnde, wij raden één van volgende presentatievormen aan:

  • slides
  • geen slides (enkel jouw aangename verschijning)
  • een combo van beide

Welke presentatievorm je ook kiest, je bent vrij om jouw presentatie verder te gebruiken op je eigen kanalen na afloop van de summit.

Je presentatie bevat best praktische inhoud, waar de deelneemsters mee aan de slag kunnen gaan na afloop van de summit. Hierbij de voorgestelde volgorde en inhoud:

  • Een snelle introductie
  • Een samenvatting van je onderwerp
  • De meest gemaakte fouten en/of misvattingen
  • Onderwijzend gedeelte met praktische informatie
  • Specifieke actiepunten (met als doel het bestaand proces van de vrouwen te vereenvoudigen)
  • Een pitch van max. 3 minuten
  • Voorzie doorheen je presentatie vragen voor de aanwezigen om te beantwoorden in de livechat om zo het engagement te boosten

De uiterste deadline voor je presentatie is 8 november 2021 !

4. Werkblad

Bij elke presentatie wordt er een begeleidend werkblad aangeboden. Hiervoor zijn enkele specifieke redenen:

  • Het moedigt mensen aan om actie te ondernemen, wat er voor zorgt dat de toegevoegde waarde stijgt
  • Het zorgt voor een eenvoudige manier om notities te nemen tijdens de presentatie
  • We kunnen op die manier makkelijk de e-mailadressen van de vrouwen geïnteresseerd in jouw thema verzamelen, deze lijst ontvang je dan na afloop van de summit

Logischerwijs volgt de inhoud van het werkblad de inhoud van je presentatie en moedigt het de aanwezigen aan om actie te ondernemen. Uiteraard kan je ook relevante links en een call-to-action aan het document toevoegen.

Zoals al eerder vermeld, is het de bedoeling dat het proces zo eenvoudig mogelijk verloopt voor jou. Daarom heb je enkele mogelijkheden, je kan ofwel:

  • Het werkblad zelf creëren en je op die manier je eigen branding gebruiken. Met deze optie ben je vrij om het werkblad opnieuw te gebruiken na afloop van het event.
  • De inhoud van het werkblad uit te schrijven en naar ons te sturen zodat we het in de template van de summit kunnen gieten.
  • Mijn team het verder te laten uitwerken.

Als je voor optie 1 kiest, dan stuur je het gelijktijdig met je presentatie in ten laatste op 15 november  2021. Als je voor opties 2 of 3 kiest dan ligt de deadline van je presentatie vroeger, op 1 november 2021. Zo heeft mijn team de tijd om het verder af te handelen.

5. Bijdrage aan de Level Up Pas

De Level Up Pas zal een enorme toegevoegde waarde zijn bij de gratis presentaties. Om het waardevoller te maken, vraag ik van elke spreker één bonus. Deze bonus kan één van volgende zaken zijn:

  • eBooks
  • Extra werkbladen
  • Cursussen (groot of klein)
  • 1 maand gratis membership op jouw cursus, abonnement, …
  • Freebies

Opmerking: we verwachten dat dit aanbod al uitstekend zal converteren dus wij raden niet aan om 1-op-1 aanbiedingen te voorzien.

Het is volledig aan jou om te kiezen of je iets volledig nieuw zult creëren of iets uit je bestaand aanbod wilt geven. Het wordt sterk aangeraden om ook zelf iets aan te bieden om jouw sterktes in de kijker te zetten.

Elke spreker die een premium bonus geeft (dus eentje die de deelneemsters nergens anders gratis bij kunnen krijgen), krijgt een 50% affiliate commissie op de verkoop van de Level Up Pas via hun persoonlijke link i.p.v. 40%.

Informatie over deze bonussen moet ten laatste binnen zijn op 25 oktober 2021. Je zult een vragenlijst ontvangen van zodra we dichter bij de deadline komen om de overdracht van de informatie makkelijk te laten verlopen.

6. Promotie

De kracht van een online summit komt voort uit een groep van experten die samenkomen voor één belangrijk doel. De gezamenlijke promotie die aan het evenement vooraf gaat, is een gigantische boost voor elke betrokkene.

Om die reden wordt iedereen aangemoedigd om mee te promoten via social media en de bestaande e-maillijst aan te spreken tijdens de promotiefase. Voor het promoten van de Level Up Pas gebruik je de persoonlijke affiliate link zodat je mee kunt profiteren van de affiliate commissies. We starten deze fase op 15 november 2021. 

Je vindt social media en e-mail copy en graphics binnenkort in de bronnenbank onderaan deze pagina.

7. Live Deelname

Als laatste volgt de deelname tijdens het vierdaagse event. Aangezien we het grootste deel van het werk, zoals het voorbereiden van de presentaties en het creëren van het extra materiaal, al voorbereid hebben, kunnen we het rustig aan doen tijdens de summit!

Wat ik vooral van jou verwacht tijdens deze dagen is dat je actief deelneemt in de chat gedurende jouw presentatie en meedoet in de Facebook-groep. Zo houden we de aanwezigen enthousiast en betrokken.

Het is niet vereist om bij de presentaties van andere sprekers aanwezig te zijn, maar ik moedig het wel aan! Op die manier kunnen we discussies rond de verschillende thema’s starten en nog meer waarde bieden.

Affiliate details

Terwijl een summit op zich al voor hoge conversie zorgt dankzij de grote visibiliteit en het contact leggen met nieuwe gezichten, zegt er niemand ‘nee’ tegen een extraatje in de vorm van affiliate commissies, toch?

Net daarom bieden we ook het affiliate programma aan voor de Level Up Pas. Je ontvangt een commissie voor elke deelneemster die dankzij jouw persoonlijke link de Level Up Pas heeft aangekocht. De uitbetaling hiervan zal gebeuren op 20 december 2021.

De commissies zijn als volgt opgesteld:

  • 40% voor alle sprekers
  • 50% voor alle sprekers die een premium bonus aanbieden in de Level Up Pas

De prijzen zullen aangeboden worden in verschillende stappen gedurende de verschillende fases van de promotie en de summit:

  • € 47 voor de eerste 15 minuten na het gratis registreren voor de summit
  • € 97 voor de earlybirds van 15/11 tot 29/11
  • € 147 van 29/11 tot 3/12 tijdens de summit
  • € 197 van 4/12 tot 12/12 na afloop van de summit

Op het einde van de summit zal ik mijn online traject PCOS De Baas aanbieden aan de vrouwen die er interesse in toonden, meer info over dit traject vind je hier. Dit resulteer in een bijkomende 30% commissie op de verkoop van het traject aan bezoekers die jij hebt doorverwezen, wat neerkomt op €497 per verkocht traject.

Om de promotiemogelijkheden zo eenvoudig mogelijk voor je te maken, zal de bronnenbank templates en graphics bevatten voor social media en e-mails. Uiteraard, ben je ook meer dan welkom om je eigen copy te voorzien en zelf Facebook advertenties in te zetten om jouw publiek te bereiken. Advertenties zijn een goed idee om mensen via jouw persoonlijke link de Level Up Pas te laten aankopen en zo dus voor een boost van je commissies te zorgen!

Vergeet dus zeker niet in al je communicatie jouw affiliate link te gebruiken!

Opmerking: het is aangeraden om met je publiek te delen dat het over een affiliate samenwerking gaat.

Bronnenbank

Eindelijk zijn we aan de hulpbronnen gekomen die jouw deelname zo vlot mogelijk zullen laten verlopen.

In deze folder vind je binnenkort de volgende hulpbronnen:

  • Summit branding informatie (voor het geval je jouw deelname aan de summit op jouw website in de kijker wilt zetten)

  • To do lijst met alle deadlines zodat je een handig overzicht hebt voor wat wanneer beschikbaar moet zijn

  • E-mail copy template en schema met ideale uren om uit te sturen

  • Social media copy templates en een schema met de ideale uren om te posten

  • Social media graphics

  • Slide templates (je bent ook vrij om je slides in eigen branding te creëren)

  • Werkboek template (je bent vrij om je werkboek in eigen branding te maken)

Bekijk het materiaal hier:

En in het geval je de mappen niet wilt uitspitten hier alvast de rechtstreekse links:

  • Branding
  • To do lijst
  • Graphics
  • Presentatie templates
  • Email copy
  • Social media copy

Actiepunten

Wow, dat was een hele waslijst aan info! Geweldig dat je zo ver bent geraakt. 🙂

Om samen te vatten, dit is welke jouw volgende stappen zijn:

  • Laat me weten of je zult deelnemen en geef je voorkeurs tijdslot aan
  • Voeg je toe in de Sprekers Facebook-groep
  • Bezorg de basisinformatie van zodra je de mail daarover ontvangt.
  • Laat me weten of je nog verdere vragen hebt!

Voeg de data alvast toe aan je agenda. 

Belangrijke data

  • Basisinformatie: ASAP
  • Presentatie tijdslot: ASAP
  • Presentatie: 8/11/2021
  • Level Up Pas  bijdrage informatie: 25/10/21
  • Presentatie als wij het werkblad maken: 1/11/21
  • Promotie periode: 15/11/21 – 30/11/21
  • Summit data: 30/11 tem 3/12/21 
  • Level Up Pas afsluiting: 20/12/21 

Nog vragen?

Is er iets dat ik ben vergeten te vermelden? Stuur me een e-mail via support@sarahnoelmans.be of laat je vraag achter in de Facebook-groep!